
PHASEMATION Technologies for Music Art
Phasemation is the hifi audio brand of Kyodo Denshi Engineering Co Ltd. Phasemation is created by combining “Phase” and “ Information”. Fundamentals of hifi audio are to reproduce live music stage by left and right channels sound. To attain that goal, the phase characteristics between the channels are very important, and that is why we created our brand.
The technology root of our company is to develop and manufacture electronic measurement instruments. We are an engineering company in pursuit of development for full automation autonomous driven technology, using our core technology. Therefore, we are in a position to be able to utilize our most advanced technology for development and manufacturing of exquisite hifi audio equipment where accurate phase characteristics are required.
Phasemation’s Philosophy
The sound that we strive after is reproduction of live music stage in front of the listener as if musicians are playing there, and reproduction of players pathos and emotions. We believe that realization of such musical reproduction is the goal for the sound created by stereo equipment.
To realize our goal, important technical elements such as phase characteristics, circuit technology and vibration control technology are required for the stereo system. Using our technology for all these elements, our ideal stereo system can be created and manufactured.
But, however exquisite the stereo system is, it is not possible to reproduce 100% of original live music. After all, they are just audio equipment. So, we strive to create sound as if the artists are playing in front of the listener. To realize it, audio equipment’s localization ability of sound sources is very important, and our products are developed and made to maintain accurate phase.
Phasemation is dedicated to keep searching for the best stereo sound, and for creating music stage of the concert hall, communicating with our enthusiastic customers.
Phasemation is het hifi audiomerk van Kyodo Denshi Engineering Co Ltd. Phasemation is ontstaan door de woorden “Phase” en “Information” te combineren. De basis van hifi audio is het reproduceren van livemuziek op een podium via het linker- en rechterkanaal geluid. Om dat doel te bereiken, zijn de fasekarakteristieken tussen de kanalen erg belangrijk en daarom hebben we ons merk gecreëerd.
De technologische basis van ons bedrijf is het ontwikkelen en produceren van elektronische meetinstrumenten. Wij zijn een ingenieursbureau dat zich inzet voor de ontwikkeling van volledig geautomatiseerde, autonoom aangedreven technologie, gebruikmakend van onze kerntechnologie. Daarom zijn we in staat om onze meest geavanceerde technologie te gebruiken voor de ontwikkeling en productie van voortreffelijke hifi audioapparatuur waar nauwkeurige fase karakteristieken vereist zijn.
De filosofie van Phasemation
Het geluid waar we naar streven voor de luisteraar is de weergave van live muziek, alsof de muzikanten daar echt spelen, en van de emoties van de artiesten. Wij geloven dat het realiseren van een dergelijke muzikale weergave het doel is voor het geluid dat door stereoapparatuur wordt gecreëerd.
Om ons doel te bereiken zijn belangrijke technische elementen zoals fase karakteristieken, circuit technologie en vibratie beheersingstechnologie vereist voor het stereosysteem. Door onze technologie voor al deze elementen te gebruiken, kan ons ideale stereosysteem worden gecreëerd en geproduceerd.
Maar hoe voortreffelijk het stereosysteem ook is, het is niet mogelijk om 100% van de originele livemuziek te reproduceren. Het is tenslotte slechts audioapparatuur. Daarom streven we er naar om geluid te creëeren alsof de artiesten voor de luisteraar spelen. Om dit te realiseren, is het lokalisatievermogen van audioapparatuur van geluidsbronnen erg belangrijk, en onze producten zijn ontwikkeld en gemaakt om een nauwkeurige fase te behouden. Phasemation is toegewijd aan het blijven zoeken naar het beste stereogeluid en aan het creëeren van een muziekpodium in de concertzaal, in communicatie met onze enthousiaste klanten.